Selasa, 14 Jun 2011

....SEDAR TAK SEDAR....

Sedar tak sedar aku dah sem 3 kat INSTEDT.Rasa macam cepat sangat masa berlalu,Alhamdulillah sem 2 aku dapat dekan lagi ,pointer pon naik.Kkalu sem 1 pointer 3.52,sem 2 dapat 3.87 syukur sangat berkat usaha dan doa ibu bapa.
Naik se 3 ni agak mencabar jugak assignment,tapi penyakit malas ni selalu bersarang kat dalam diri.Aku mesti cepat buang virus nie,kalau x nak kecundang di hari kelak.
Semangat ZAIRI2.....kuatkan dirimu....

1 ulasan:

  1. 2lah semua assgment xsiap.. da2 jgn mlas..ape nie..ish3!!!

    BalasPadam